Det är en häck i skelettkostym!

Tror ni jag såg klart filmen...noop!
Somnade som en stock så nu har jag halva Mission Impossible 3 kvar att se vid något lämpligt tillfälle. Den som spar hon har...:)
 
Vad det regnar hörni, ska det aldrig bli någon riktig sommarvärme? :(
Fick därför ägna förmiddagen åt välbehövlig (men VÄLDIGT tråkig) städning och eftermiddagen har ägnats åt att släpa runt på halva häcken (från baksidan till framsidan av huset). Resultatet, ja att vi nu har en stor rishög på framsidan av huset. Snyggt? Inte ett dugg, men imorgon kommer mina föräldrar komma hit med en efterlängtad släpkärra så vi kan köra bort allt! 
 
Och för att ni ska förstå vad jag menar med att häcken inte är så fin (den ser ut som ett skelett) så kommer här ett litet bildregn från dagens äventyr i trädgården! :) 
 
 
Oliver har bara velat vara inne och leka/spela, Emilia hon har varit ute och geggat.
Men, ibland är det bara bra att de vill olika saker. Idag har varit en sån där dag när de bara ryker i luven på varandra när de lekt. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<