Döskallar och caffe latte

Att sörpla i sig caffe latte i lugn och ro...mmm...finns det något godare?

 
Hej på er!

Idag tog jag "PAUS" från allt och drog en sväng själv till stan för att strosa runt lite. SÅ skönt att få lite egentid,  känns faktiskt mer eller mindre som ett behov nu när man är inne på fjärde semesterveckan. Behövde andas lite och få gå i mina egna tankar en stund.
 
Några små saker fick så klart följa med hem och jodå, nu har även jag trillat dit på den här döskalletrenden...:) Hittade ett par fina armband på Ginatricot som jag inte kunde motstå. 
Jag gillar´t! ♥ 
 
 
Köpte även en fin affisch (på Lagerhaus) med ram som jag inte riktigt vet var den ska hamn ännu så nu ska jag gå här och flytta runt på tavlor lite och se var den gör sig bäst! Och så ska jag leka lite StarWars legokrig igen...finns någon här hemma som väntat på fortsättning på detta sen igår...hmmm....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<