Lite detaljbilder från nu ikväll...

 

En glimt från vårt vardagsrum nu ikväll...
 
Jag, nedskjunken på mattan i vårt vardagsrum i min mysiga MonRow-kjol (OM jag är nöjd med det köpet!) med ett glas rött i handen.
 
Vårt lilla Kina skåp som jag kånkade hem för några veckor sen. Jag gillar det verkligen, både stilen i sig men framför allt att vi kan slänga in alla barnens tv-spel i det. Det gamla träfatet är arvegods - det är Olofs farfar som har gjort det och idag fick det åter åka fram från gömmorna. Det är lite tomt än så länge, men tanken är att det ska fyllas på med ögongodis framöver.

Nu måste jag nog försöka sova, för imorgon ska här packas för en liten tripp till Öland. 
Och som vanligt kommer jag nog packa ner saker som skulle räcka en månad! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<