Sista dagen!

Idag är det sista dagen på dagis för Oliver! Han är ledsen för att han inte ska träffa fröknarna mer men han längtar också oerhört efter det nya, nämligen att börja på STORA skolan.
Han räknar veckor...;)

Och jag, ja...som mamma känner mig faktiskt också lite ledsen. På något sätt känns det som att man skiljs från något tryggt och jag försöker att intala mig själv att allt kommer att bli toppen till hösten, fast just idag känns det lite svårt att tänka så. 

Var tar tiden vägen?
Kan inte de små bara få vara små, bara lite längre...

Syskonkärlek på midsommarafton.

Så, ikväll ska vi fira att det äntligen är sommarlov...med chokladtäckta munkar. Barnen har aldrig smakat det och Oliver har tjatat och tjatat så idag tänkte jag överraska honom och köpa hem det till ikväll! :) Och jag, jag får fira att min sambo börjar sin semester och att jag bara har några dagar kvar att jobba i nästa vecka. Tjoohoo!

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<