6-årständer och frissan

Imorse var jag med Oliver hos tandläkaren. Gissa om jag blev förvånad när tandläkaren sa:
- Jaha, och här längst bak har vi två 6-årständer på gång!
- Va, får jag se...blev mitt svar och jag hävde mig över för att titta.

Och jodå, mycket riktigt tittade det allt fram ett par tänder där.
Hmm...hur uppmärksam är man på saker egentligen!? ;)



Sen var det till att jobbe...jobbe...jobbe...tills det var dags för ett välbehövligt besök hos frissan på eftermiddagen. Så skönt att bli av med lite ris så här fram på vårkanten.
Och jo, jag behöll det ljusa så här till sommaren. Var lite sugen på att färga det riktigt mörkt men Oliver blev helt förskräckt när jag sa det. - Mamma, det är jättefult med svart hår!
Så, jag lugnar mig lite...;)

Efter att det var avklarat fixade jag några ärenden på stan å jobbets vägnar.
Det vankas nämligen After Work imorgon, vilket var evigheter sen sist.
Kan inte tänka mig ett bättre sätt att avrunda veckan på, kan ni!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<