Nu jobbar vi på det...

Beach 2012...är närmare nu än man tror! :)

Och, jag har ju bestämt mig för att jobba på att vara i LITE bättre form än i dagsläget tills dess.
Har inte gått så bra hittills med tanke på att förkylningen höll i sig lite längre än jag hoppats på.
Men, de sista dagarna har jag börjat komma igång lite smått igen. Härligt!
  • Lördag crosstrainer 35 min
  • Söndag crosstrainer 30 min
  • Måndag vila
  • Tisdag vila
  • Onsdag löpning 5 km
Nu sitter jag och funderar på hur resten av veckan ska/bör se ut?
Ska ni träna något i slutet av veckan? Vad i så fall?
Kan behöva lite inspiration! =)


Rödmosig och sliten efter en jobbig löprunda idag. Kändes tungt i benen redan de första hundra metrarna. Så det krävdes en hel portion vilja och jävlaranamma (Ooops...)
för att ta mig runt! 

♣ ♣ ♣

I don´t stop when I am tired, I stop when I am done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<