Bra start på veckan...men vad hände sen?


Den här veckan har verkligen inte blivit vad jag räknat med, men den började bra! :)

I måndags på kvällen gav jag mig ut på en löprunda, 5 km och den här gången kändes det riktigt bra. Hade nog kunnat springa lite fortare faktiskt. Landade på 30 min tid även denna gång men kunde konstatera att varje km jag sprungit gått fortare än den förra. Det måste väl ändå vara ett bra tecken när den sista kilometern var den snabbaste? ;)

Helt ljuvligt väder, lagom varmt och solnedgång - kunde faktiskt inte bli bättre. Passade på att ta en bild med iphonen (den ovan) vilket ju kan förklara att den första kilometertiden blev usel. Hi...hi...

Men vad sjutton hände sen? Se kommande inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<