Nu sitter den där!

Igår kväll blev det så äntligen av och tatueringen sitter nu där den ska! :)

Är jättenöjd över hur den blev och oerhört glad över att jag tog mod till mig att dra upp den en smula i storlek. Eller ja lite, den blev typ dubbelt så stor mot vad jag tänkt från början! ;) Blev också helt i gråskala nu, så att jag kan bestämma mig senare för ifall jag vill färglägga blommorna.



Kan avslöja att det gjorde j*t ont och jag vet inte om jag hade gjort det om jag vetat hur ont det skulle göra. Ja, iallafall inte vid revbenen! ;) Låg där och körde mantrat om och om igen i huvudet: - Mia, tänk på att den kommer att sitta där hela livet och du kommer bara att ha ont ett par timmar. Breathe in...breathe out!

Stort tack till dig Martin! :)
Maxtattoo



Okej, glad i hågen åkte jag hem och tänkte att jag bara skulle sjunka ner i soffan, kanske ta mig ett glas vin och bara pusta ut och känna att nu är det helg. Men, det blev inte riktigt så...

Öppnade dörren och möttes av Olof som sa: - Välkommen hem, Oliver har precis kräks ner hela sängen. Så, istället för att ha fredagsmys blev det att springa med hinken. BLÄ!
Ingen vidare start på helgen.

Så, den planerade utflykten idag för att se på Riddarspelen på Ekenäs får istället
ersättas med en riktig soffdag här. Lite tråkigt, för jag tror att Oliver hade tyckt det här varit häftigt att se. Men, det kommer ju fler tillfällen...



Dags att inta soffläge...:)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<