Vi har snö!

 
Vilket oväder vi fick nu ikväll - med årets första SNÖ!
Jag och Emilia var ute och hade precis börjat montera ner studsmattan, men att göra det i det här vädret var inte så mysigt så vi gav upp och gick in istället. Strax därefter var det både vitt på marken och svart som natten! :)

Oktober...är det vinter nu?
 
 
För min del har det annars varit en lugn vecka, har varit krasslig så jag har varit hemma några dagar och mest legat i soffan men nu känns det helt ok så imorgon blir det jobb igen! Skönt det för nu börjar jag klättra lite på väggarna här hemma...:) Har avverkat första omgången av "Homeland", har ni sett den serien? Om inte måste ni göra det, den är verkligen superbra! Jag är helt inne i den nu, har bara några avsnitt till att se innan jag är ikapp det som sänds här nu. Riktigt spännande!
 
 
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<