Tankar om året som gått och om 2010

Många gör nog som jag gjort tidigare år, struntar i att avge nyårslöften. Varför avge nya löften och sen få lite småångest för att man inte håller/har hållit dem? Naturligtvis finns det de som håller sina och till alla er säger jag bara: - Hatten av! :)

Jag brukar som sagt var inte direkt avge några löften men däremot kanske jag tänker till lite extra på det gångna året och på vad jag vill ska vara/bli annorlunda nästa år. När jag nu blickar tillbaka på 2009 så vill jag förändra ganska mycket.

Det är inte så mycket som jag känner att jag kan/vill delge bloggvärlden just idag. Men mycket handlar om att hitta en balans i livet och att göra saker som man känner att man brinner för och att hitta lösningar för att nå dit. Att på något sätt förverkliga sina drömmar eller åtminstone någon endaste liten av dem! :) Det handlar också om att kunna sätta upp gränser och om att kunna bromsa i tid...

Och så handlar det förstås om det viktigaste av allt FAMILJEN, att ta vara på stunderna man har tillsammans.
Ni är bäst!

Kramis
/Mia

PS. Vad blir ert nyårslöfte? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<