Lördagsmys och nytt projekt

Idag har vi besökt Bolagret i Norrköping.
De har så mycket fina saker, jag vill alltid köpa med mig halva butiken när jag är där!
Fast, så är det i och för sig i alla inredningsbutiker...:)
Men, idag kom jag faktiskt bara hem med en tavla till Emilia så det blev en billig tur.


Nu har vi tänt ljusen, hällt upp lite rött i glasen och för tillfället sitter jag och studerar mitt
kommande projekt - min sambos farfars gamla gungstol.


Kånkade in den från garaget idag för att se i vilket skick den egentligen är i.
Det är mycket färg som ska skrapas bort och sen är frågan, vilken färg ska den få sen?
Jag är lite inne på svart, vad tror ni om det? Ja, svart...det det tror jag banne mig den ska bli! :)

Trevlig lördagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Åh va kul med ett renoveringsprojekt :)

Tack för din fina komentar hos mig :)

2011-11-21 @ 20:24:29
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<