Golvat kakel

Redan när vi köpte vårt hus för 3½ år sedan så var min första tanke...hu, vilket färgglatt kakel! Det där är inte riktigt min stil - M&M godis kakel! :)

 

 Men, vi har inte tänkt att göra om köket inom en överskådlig framtid så att riva bort allt kakel har inte varit aktuellt alls.

Och så förra helgen fick jag en idé, varför inte prova att golva in kaklet! Så, ikväll har jag slutfört jobbet på ena bänksidan i köket. Jag är jättenöjd! Sen är bara frågan hur länge det håller, men jag slipper iallafall att se godiskaklet ett tag...:)





KRaM
//Mia


Kommentarer
Postat av: pysseliten

gud så smart och fint det vart :) Ä r det golv du har satt eller ??? Fattar trögt vet du :) köket vart ju jätte fint och vaxdu är bra när man har små barn .

2010-10-15 @ 09:19:19
Postat av: Mia

Tackar! Visst är det golv som vi satt utanpå kaklet...=)

2010-10-17 @ 12:56:06
URL: http://mysansvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<