An apple a day...

Lördag!
En dag som jag ägnat åt att måla lite...kvistar.
Projekt tak gillestuga/biorum kan nu på allvar sägas vara påbörjat!
Men oj vad stort taket är, det kommer ta evigheter att ro det här projektet i hamn.
Men, det får ta den tid det tar.
Tur att en av mina största egenskaper är envishet! ;)

Idag skulle jag egentligen ha haft födelsedagsmiddag för mina föräldrar och min bror m. familj.
Men eftersom det inte gått tillräckligt lång tid sen Emilia kräktes så ville vi inte riskera att smitta ner alla.
Vi vet ju ännu inte om vi andra klarat oss.
Hoppas...hoppas...hoppas!
Förhoppningsvis blir middagen av nästa helg istället.

Har lekt lite med en massa olika citat idag, här är ett av dem...


Funderar på att skriva ut den och sätta i en ram och ha i köket.
Gillar sådana här små "budskap".

Nä, nu är det hög tid att försöka få småfolket i säng.
Trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<