Året som gått - 2010 - en tillbakablick (del 2)

I juli är det så äntligen dags för semester!
Och ja, vi har målat färdigt. :)

Vi åker som vanligt till västkusten och när vi är där passar vi på att besöka Havets hus i Lysekil.

 



Lysekil, vilken vacker sommarstad! ♥ 



Liseberg avverkas förstås också!

  

Det är en fin sommar vi har! ♥
Några dagsutflykter till Kolmården, Flygvapenmuseet och lite annat görs också men
mycket tid av semestern tillbringas annars på det här sättet...:)



I augusti är det dags att återgå till vardagen igen...
Emilia börjar inskolningen på samma dagis som Oliver. Det går jättebra!
Hon finner sig tillrätta snabbt och verkar stortrivas.

Det är mycket att göra på jobbet för de nya lokalerna ska stå färdiga den 25:e augusti.
Det är leveranser som ska koordineras, det ska inhandlas en massa köksinventarier och inredningsdetaljer.
Det ska beställas mat till invigningen m.m
Och så ska det vanliga jobbet hinnas med också.

Och mitt i allting ska Oliver opereras!
Jag kan inte vara med vilket gör ont i mitt hjärta och jag oroar mig verkligen för detta.
Är nervös för att han ska bli sövd, men det går iallafall jättebra.
Efter några dagar kan han äta glass vanligt, precis som alla andra! :)

Den 25:e ror jag projektet med konferenslokalerna i hamn.
Det blev klart i tid och alla verkar nöjda.
Jag är GLAD.

♥ ♥ ♥

forts. följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<