Fotoskolan del 4 - porträtt

Jag hann inte lämna in läxan i tid avseende del 4 - porträttfotografering
till Josefin Landhagens fotoskola.
Men jag har ändå gjort den så jag tänkte att jag ändå ska "redovisa" resultatet för er.

Det är svårt med porträttfotografering utan att blanda in familjen! :)
Så, här kommer några bilder på mina ♥ finaste ♥...

Samtliga bilder: ©Anna-Mia Rehn

Bländartal: F/5.6
Exponeringstid: 1/60 sek
ISO-hastighet: ISO-400
E
Bländartal: F/4.5
Exponeringstid: 1/40 sek
ISO-hastighet: ISO-100


Bländartal: F/5.6
Exponeringstid: 1/80 sek
ISO-hastighet: ISO-100


Bländartal: F/5.6
Exponeringstid: 1/15 sek
ISO-hastighet: ISO-200


Bländartal: F/6.3
Exponeringstid: 1/60 sek
ISO-hastighet: ISO-400


Ja, som ni förstår så är vi hemma igen!
Får uppdatera lite om vår tripp senare...
Nu ska jag ta med familjen ut på en cykeltur tänkte jag, till någon lekpark för lite bus och lek.
Det här är det bästa med semester, att man kan ta dagen helt som den kommer.
I love it!


Kommentarer
Postat av: Mrs. b

Så fina porträttbilder!

2011-07-26 @ 22:03:37
URL: http://mrsbandco.se
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Åh vad härliga porträtt, dem har du fångat fint, gillar nr 3 och 4 speciellt mkt. Det var så fint ljus i 4 bilden med skuggning i halva ansiktet och på nr 3 gillar jag vinkeln, närheten och rofyllda känslan.



Även om läxan var sen så har jag länkat i efterhand. :-)

2011-07-26 @ 23:56:19
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Viola 22årig tvåbarnsmamma

Du är verkligen en grym fotograf!

2011-08-04 @ 23:17:13
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<