Fotoskolan del 5 - Fånga barnen på bild!

Vi har nu kommit halvvägs i fotoskolan som jag är med i. 
Ni hittar den HÄR, ifall ni vill kika på andra bidrag eller bara läsa i Josefins fina blogg. 

Fotoskolan är oerhört rolig och inspirerande, framför allt innebär det att jag nu tar med mig kameran vart än jag går. Eftersom läxan den här veckan handlar om att fånga barnen på bild så fick kameran följa med mig på turen till lekparken idag, så jag kunde ta lite kort när barnen for fram som riktiga yrväder. Lite mutor blev det också, men bara i form av kex och festis! ;) 

Vi hade en riktigt skön stund där i parken, solen sken och alla var glada och nöjda!
Sådana här stunder är de bästa energikickarna man kan få som förälder! ♥

 
Samtliga bilder: ©Anna-Mia Rehn


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Åh vilka härliga härliga bilder! Man blir så glad och inte bara av att se korten utan även att du tagit till dig de andra lektionerna som fina roliga vinklar som ger bilderna extra liv. :-)



Länkar!

2011-07-27 @ 00:02:26
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Lotta

Vilka jättefina bilder och fina glada barn!



Kram Lotta

2011-07-27 @ 06:37:35
URL: http://casalalotta.blogspot.com
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Halloj!

Kom förbi här för att kika på hur du gjort fotoläxan.

Jättefina bilder somman riktigt känner lek och skratt i.

Hälsningar

Yohanna

2011-07-27 @ 23:38:56
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<