Lite nytt i Emilias rum...=)

Ja, ibland får man idéer som bara kräver att genomföras direkt!
Igår när jag kom hem från jobbet så ställde jag mig och sågade sönder Emilias sänggavel...=)
Och resultatet...ja, det ser ni här nedanför! 


Det blev ett litet bord!
När jag var liten drömde jag alltid om att ha en liten "tjejhörna" så nu kunde jag helt enkelt inte låta bli att göra en till Emilia. Finishen är inte helt klar på bordet, men man kan ju ändå se slutresultatet och jag måste säga att det blev precis så som jag tänkte! :)

Spegeln har jag förresten köpt på Tradera, ett riktigt bra köp tycker jag.
Brukar ni handla på Tradera?
Lämna gärna en kommentar och berätta om vilket köp som är det bästa ni gjort? 

Trevlig lördagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

så söt den lilla hörnan vart :)Kan tänka mig att hon är glad för den .

2011-11-20 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<