Fotoutmaning 16 - Från ovan

Me...myself...and I...from above...:) 

 
Så här hoppas jag även helgen blir - solig och varm så att man kan vara ute mycket.
Kanske greja lite i trädgården och emellanåt slänga sig på gräsmattan och bara njuta av solen lite...:)
Herregud, man ser ju vit ut som ett lakan fastän det nyss varit sommar/semester.

Nu väntar fredagsmyset här hemma, alltid lika härligt.
Äntligen helg!
 
 
1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |
 
 
För fler foton i utmaningen klicka vidare på alla deltagare här:
 
Ingen vanlig dag | Saaraaa | Popetotrora | Barn och inredning | Affluenza | Sanzens byrålåda | Bellaninni | Blueberry road | Bella och Måns | Mest virkat | Tankebubblor | Rydgrens | Sandra Viklund | Annelie Thunberg |Interiörguiden | Full av tankar | Ella Evelina livet | Väster | lilla.uFru Westman | Malin | Mamman pysslar | Peppar och vanilj | Dagar med mig | Kreativa mamman | Steners blogg | Living next door to Alice Söderbodan | Livet med Ameli | Heja Harry | Ladyjen | Inredninspyssel | Augustifamiljen |Kludd | Pysselmaja | Emy | Leva lite | Nienna | Kristiina | Med en känsla | Livets bilder | Mysans vrå |Livet enligt Lotta | Piffs värld | Lilla kattens | Enkelt och fint | Kaatzi | Ariellas vardag | Dagnys delights | Cococita | Dem kallar henne Tess | Lena | Hos familjen vanlig | Me and Mike |Vardagsminne | Helén | My world | Pyssel o knop | Thinki |
 
Instagram: llillau | tinasundling | fridavbg | mamabaloo | annasylvan | kreativamamman | ciccan | weronicaf | vickanspic | madamow | arlen84 | linatrulsing | jmcarlsson | moule82 |
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<