Fotoutmaning 2 - Gammal och ung

Dagens foto får bli ett hämtat ur arkivet.
Olivers hand i min när han var några månader gammal bara.
 
Temat "Gammal och ung" fick mig genast att tänka på min farmor. Min goa farmor som jag skrattade så mycket ihop med när jag var liten. Farmor som vi fick nybakade bullar hos på vägen hem från skolan, farmor som jag spelade stress med (kortspel som jag alltid vann, just pga av stressen :), farmor som jag ofta fick lägga huvudet i knät på och som alltid strök en så där omtänksamt över håret som bara människor med ett oerhört stort hjärta kan. Min farmor, hon är sedan många år borta nu men ofta önskar jag att hon hade fått finnas här och se mina barn växa upp. Kanske hade hon någon gång hållit dem i handen precis som på bilden ovan och lett sitt bredaste leende...
 
♥ ♥ 
 
För fler foton i utmaningen klicka vidare på alla deltagare här nedan.
Länkarna är kopierade från Kristina.
 
Ingen vanlig dag Saaraaa | Popetotrora | Barn och inredning | Affluenza | Sanzens byrålåda | Bellaninni | Blueberry road | Bella och Måns | Mest virkat | Tankebubblor | Rydgrens | Sandra Viklund | Annelie Thunberg |Interiörguiden | Full av tankar | Ella Evelina livet | Väster | lilla.u och instagram: llillau Fru WestmanMalin | Mamman pysslar | Peppar och vanilj och Instagram: tinasundling | Frida Instagram: fridavbgDagar med mig | Anna / Rackarungar Instagram: annasylvan | Kreativa mamman och instagram:kreativamamman | Steners blogg | Living next door to Alice Söderbodan | Livet med Ameli | Heja Harry | Ladyjen | Cicci Instagram: ciccan | Inredninspyssel | Augustifamiljen | Kludd | Pysselmaja |Emy | Leva lite | Nienna | Kristiina | Med en känsla | Livets bilder | Mysans vrå | Livet enligt Lotta |Piffs värld |
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<