God jul!

December...vilken månad alltså!
Planeringen av julfesten på jobbet (som i år fick ha "James Bond-tema") tog några kvällar att få ihop men resultatet blev lyckat och jag tror de flesta tyckte att det var skoj. Finns några bilder på mitt instagram ifall ni vill se hur vårt stora konferensrum såg ut under kvällen...mer än så delar jag nog inte med mig! ;)
 
Sen har December varit en månad då det skottats en del snö, julpyntats, inhandlats julklappar, klätts en gran osv. Idag har vi hämtat vår nya "andra-bil" (tjoohooo!) och sen har städning stått på schemat och nu snart ska det packas för imorgon bär det av för att fira jul på andra sidan.

Men, jag är så himla trött så jag har svårt att komma igång med packningen nu! Blä!:( Men, när väl den är gjord, då kan man andas ut och vara på riktigt ledig i några dagar. Otroligt härligt!
 
Jag vill därför passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL! :)
Njut av tiden tillsammans.
 
Kram Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<