Lager 157

 
Idag kom det ett paket på posten, från Lager 157. Det är första gången jag handlar därifrån och jag måste säga att jag är glatt överraskad. Ännu roligare ska det bli när det i höst öppnar i Linköping, ska bli jättekul att gå dit och se vilket utbud de kommer att ha. Åh, älskar att få lite nytt att hänga in i garderoben och det gjorde ju inte saken värre direkt att det var fasligt billigt också! :)
 

Första semesterveckan lider mot sitt slut och den har bl a inneburit ett tvådagars besök på Parken Zoo i Eskilstuna (sitter och går igenom bilderna därifrån nu så det kanske dyker upp några här vad det lider) och de senaste dagarna har vi slitit med att klippa ner vår stora häck på baksidan, både på bredden och höjden. Tog bort ca en meter på utsidan så nu ser den ut som plockepinn på den sidan, men vi ser ju den fina sidan så det gör inget! Ha! Ha! ;) Barnen har redan kommit in i semestertider, ska försöka få dem i säng nu så jag och älsklingen kan se en film. Men, risken finns att det blir för sent och jag somnar som en stock i soffan.
Fast...det är ju bra härligt det också!
 
Life is good.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<