Sverige...Sverige...Sverige

6 juni - Sveriges Nationaldag
Det klingar så vackert...:)

Firar ni den här dagen på något speciellt sätt?



Här har det inte firats speciellt mycket måste jag erkänna. Vi har haft en jättehärlig dag ändå!
Började dagen att äta frukost länge och efter en stund tog jag cykeln upp till spåret och sprang en 5-kilometers runda. Så här härligt såg det ut uppe vid spåret...lugnt...fridfullt... och varmt! :)

Sen stack jag hem och duschade och så åkte vi hem till min mamma och pappa och fikade. Det har varit så mycket på sistone med sjukdomar hit och dit så vi har inte setts på ett tag så idag kändes det extra kul att ses. Kram på er! ♥ 

Väl hemma igen har det byggts lego och kladdats på händer.
Ja, barnen ville att jag skulle försöka rita Jack Sparrow! :)



Visst har man lite söndagsfeeling nu ikväll?
Imorgon väntar jobb, besök hos frissan och middag med jobbet på kvällen.
Ser fram emot allting! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<