Och sen kom febern...:(

Lite varning för nu kommer det ett litet "tycka synd om mig" - inlägg! :)

Jaha, vaknade på tisdagen och hade skitont i halsen men tänkte inte mer på det. Trodde det var för att jag sprungit och "tagit i" lite för mkt. Efter jobbet åkte jag och köpte en massa blommor till krukorna här hemma och kvällen ägnades åt plantering och iordningställande av altanen. Drog ut alla altanmöbler och skurade som förberedelse för att kunna olja in dem i helgen. Åh, varför köpte vi inte några underhållsfria utemöbler??? Hur korkad får man vara egentligen?

På natten sen började jag få feber och under onsdag/torsdag har jag till och från haft feber och knappt kunnat svälja. Tror det är Oliver som smittat mig...:(  Undrar om det är halsfluss? Om man har halsfluss, går det över av sig själv då eller måste man ha penicillin? Ja, ja...det lär ju märkas.

Ja, och så blev det helt plötsligt fredag.

Vi ska ha företagsfest ikväll och jag hade så gärna velat gå. Hur ofta går man på fest nu för tiden liksom? För min del handlar det om ett par gånger om året typ. Så, jag är lite bitter just nu. Försöker muntra upp mig lite här hemma genom att göra sådana där tjejiga "må bra"-saker. Måla naglarna, plocka fram den nyinköpta bikinin och hoppas att man ska kunna få användning för den i helgen och så skrubbar jag grillgallret så att vi ska kunna grilla ikväll.
Ja, för fredagsmys ska jag banne mig ha! ;)


Imorgon är en annan dag...

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<