Fotoutmaning 30 - Familj

 
Go′ kväll!
Fotoutmaningen är ju sedan länge över nu, men jag slutför den i mitt eget tempo! :)
Idag har jag lekt lite med Photoshop och vad passar bättre än att då visa resultatet här.
Det här är riktigt kul och ännu roligare är det när man lär sig vartefter!
 
Har inte bara lekt vid datorn utan har också planterat om blommor ute, höstarrangemang.
Men, det får ni se imorgon! ;)
 
Emilia och jag var också en sväng inne i stan och försökte få tag i en grön klänning.
Hon vill prompt ha en så att hon kan likna Ellinor i "Alvin och gänget"...sötunge! :)
Vi hittade dock ingen grön men hon fick en blå/grön med ett guldigt äpple på så
nu kan hon stå och showa på riktigt.
 
Hoppas att ni haft en fin dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<