Fotoutmaningen 27 - En soffbild

Måndag
En helt vanlig jobbardag en normal vecka, men inte idag för här har vi studiedag idag!
Både dagis, 6-års och fritids är stängt och jag får stanna hemma och mysa med mina små.
Oliver har sagt att vi ska ha det precis som när vi har semester!? Undrar vad vi ska hitta på då? Jag misstänker nog att vi kommer att lata oss i soffan en hel del. 
Mysa helt enkelt.
  
Just nu ser det ut så här i vår soffhörna.
Sydde ett par nya kuddfodral i helgen av ett par gamla panelgardiner som vi aldrig har uppsatta. Jag har just nu lite svårt att hitta rätt vad gäller färg på kuddarna så det ändras om här ganska ofta för tillfället. Känner mig inte helt nöjd så jag funderar vidare...;)
 
Vi säger iallafall GOD MORGON från soffan.
Hoppas ni får en härlig dag! :)
 
 
Ni hittar fler bidrag i fotoutmaningen inne hos Ingen vanlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<