Kunde ha varit på Sundbyholms slott nu...


Ja, att missa Sundbyholms slott känns inte alls kul! 
Jag skulle åkt dit med jobbet idag på konferens men fick stanna hemma pga halsont, huvudvärk och feber i kroppen. Tror att jag åkt på en släng av Emilias höstblåsor för jag har några små rackare på händerna. Men, jag försöker att tänka positivt.
Det är iallafall fredag och jag äter glass i stora lass!
 
Men, ändå...
Åh, vad kul det hade varit att få klä ut sig i 1700-tals kläder, det är ju ingenting man gör till vardags direkt! Hoppas att det tas många bilder som man får ta del av sen istället! :)
 
 
 Bilder från: http://www.sundbyholms-slott.se/rokokofest/
 
Nåja, vad är väl en bal på slottet! :)
Återgår nu till att slappa i soffan med Emilia och Barnkanalen istället.
 
Trevlig fredagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Det fick bli doseringsspruta här med, faktiskt det som fungerade bäst. :-)

Ha en fin helg!

2012-09-22 @ 01:19:30
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<