Dålig uppdatering!

Nu har det varit väldigt dåligt med nya inlägg här på bloggen. Det beror inte på att jag tappat sugen utan bara på att jag faktiskt inte riktigt hinner med allting just nu. Vi håller på att göra om lite här hemma, jag är ansvarig för att inreda en våning med konferensrum på jobbet (som i dagsläget inte är mer än ett kalt rum med cementgolv)! Mycket av tiden vid datorn blir därför surfande på olika inredningssajter för just detta ändamål.

För övrigt springer jag ikapp med tiden och det faktum att vi om två veckor har två dagisbarn! Känns lite konstigt...vart sjutton tog tiden vägen? 

Hur som helst, hoppas att ni har det bra och att ni fortsätter att inspirera varandra därute! 
Jag kommer så klart att fortsätta att blogga, det kanske bara inte blir lika ofta som förrut.

Trevlig helg på er!

KRaM
//Mia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<