Jobb...jobb...jobb

Jag har väl nämnt tidigare att jag för tillfället är projektansvarig för inredningen av våra nya lokaler på mitt jobb? Detta upptar just nu all min tid känns det som, både min vakna och den tid som jag egentligen borde sova...:) Det är så många beslut som ska fattas och så mycket som ska inhandlas och fixas!

Nu börjar det närma sig invigning (om 1½ vecka klipps banden) och jag håller tummarna för att allt ska klaffa. Det ska bli så spännande att se om jag ror mitt första inredningsprojekt i hamn. Det har varit så KUL! Faktiskt bland det roligaste jag gjort på jobbet...sch...:)

Idag har jag suttit och letat tavlor, fastnade till slut för de här! Tror att de kommer att passa in fint till den övriga inredningen...
Vad tycks? :)





Bilder från: http://www.capricorn-art.com/sv/

Önskar Er alla en trevlig lördagskväll!

KRaM
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<