En liten dröm blir sann...

Sen jag var liten har jag alltid drömt om att få ha ett eget litet "pysselrum" där man kan ha bra-att-ha-saker och pågående projekt utspridda utan att det gör något. Nu håller den drömmen faktiskt på att bli sann! Det är inte ett helt rum men väl en liten vrå för mig att hålla till med "mina" grejer! Ser kanske inte så mycket ut för världen just nu men för mig är det guld värt! :)




Det är mest det här som jag hållit på med i veckan som gått, kånkat runt på gamla möbler och sorterat grejer i ett tappert försök att bringa någon slags ordning i oredan. Börjar väl likna något nu iallafall!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Lyxig med ett pysselrum . Det skulle inte sitta dumt . Vi har ett extra rum så vi får väl se vad det blir av det .

2010-01-10 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<