Första veckan avklarad!

Så var det äntligen fredag och första arbetsveckan är avklarad! Rent känslomässigt är det verkligen en berg och dalbana när det gäller att lämna barnen på morgonen och jag tänker på dem MÅNGA gånger under dagen. Men, samtidigt är det oerhört befriande att få vara Mia igen, att få prata vuxenspråk och att få tillbaka det sociala som jobbet ändå innebär. Att jag sen har en sambo som har maten färdig när jag kommer hem gör inte saken sämre! ;)

Kände att jag ville fira att veckan var avklarad på något sätt, så det fick bli lite shopping!
Det blev ett par lampskärmar till fötterna som var till adventsstjärnorna som vi köpte innan jul. Så nu är själva stjärnorna borttagna och ersatta av de nya skärmarna. Sen hittade jag de här fina mysiga kuddarna på REA så jag kunde inte motstå dem. Hur gosiga som helst!

  


Efter shoppingen begav jag mig hemåt och nu spenderar jag kvällen så här! =)

***FREDAGSMYS***



Hoppas att ni fått en lika behaglig början på helgen?

Kram på Er!
/Mia


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Ja det är ju ingen värme direkt att vara ute i så idag blir det en inne dag . Ska få hjälp av en tjej på jobbet med att laga tahimat :) Jessica burkar få hjälp av henne att laga god mat . Ha en bra helg

2010-01-09 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<