Långhelg!


Foto: ©Anna-Mia Rehn


Som ni kanske har lagt märke till så har jag inte varit så aktiv här på bloggen på sistone, jag har helt enkelt inte riktigt hunnit med det. Främst beror det på den här stegtävlingen som vi har på jobbet. Den lilla egna tid som man i vanliga fall har går numera åt till promenader! :) Försöker att peppa mig själv varje dag till att göra lite framsteg, för min del är det mer en tävling mot mig själv. Det är det bästa sättet att tävla, för då kan ju bara jag vinna! ;)

Påskhelg! Åh, vad skönt det är med lite längre ledighet.
Idag har jag dock stått nere i källaren och målat taket i gillestugan för sista gången.
Det tog hela dagen, men nu är det bara listerna runtom kvar! Wiii! :)
Så, snart ska ni få se lite bilder på hur det blev...

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig påskhelg!
Njut av värmen och var rädda om varandra.

♥ ♥ ♥

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<