Stegtävling, feber och bokslut...

Vilken otroligt dålig start den här veckan fick.
I måndags började jag få ont i halsen och när stegtävlingen på jobbet lagom skulle dra igång i tisdags, fick jag åka hem och bädda ner mig med feber.
Typiskt, första dagens steg - hela 2 402 steg!
Försök slå det om ni kan.. ;)

I onsdags jobbade jag hemifrån hela långa dagen/kvällen eftersom det ju också är månadsbokslut som gäller på jobbet den här veckan. Vid lunchtid tvingade jag mig själv ut på en liten promenad, för envis som jag är så vill jag ju så klart inte komma för långt efter så här i början. Skam den som ger sig! Tyvärr blev det inte någon speciellt långvarig promenad för min del eftersom kroppen starkt sa ifrån till motion. Blä!

Men, nu känner jag mig mycket bättre (även om halsen fortfarande INTE alls är ok), så idag har jag varit inne på kontoret igen.  Och, imorgon är det ju FREDAG så då vet jag att jag kommer att vakna frisk, utsövd och vara glad som en lärka! ;)

♥TGIF♥

Ikväll får det bli en liten bildkavalkad från min promenad igår.
Ja, ja...jag vet att jag är blek om nosen...:)



Foto: ©Anna-Mia Rehn


God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<