Amerikanska däckstolar

Woohooo! :)
Jag har så länge jag minns tyckt att det är så snyggt med vita amerikanska däckstolar. Och jag har tänkt att någongång ska jag minsann ha ett par och nu står de minsann här på vår altan! Jag och Emilia tog en liten tur till Plantagen i förmiddags och då såg jag dessa och kunde då inte motstå frestelsen att shoppa loss lite utan O´s vetande...hi...hi!

Jag har ingen sjöutsikt, men nu kan jag minsann sjunka ner i en av
dessa och fantisera om att ha en! :)



Resten av dagen har spenderats i trädgården där det badats i den lilla plastpoolen, vi har haft vattenkrig och sprungit genom vattenspridaren. Vi byggde hus av kartongerna som stolarna var i och sedan tog jag ut BRIO-spisen så barnen låtsades laga mat där inne. Så, sen blev det picknick på altanen...:)

Hoppas att ni haft en fin sommardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<