Hemmadag

Vilken regnig dag vi haft idag!
Har i och för sig inte gjort oss så mycket för idag har vi varit hemma jag och barnen.
Oliver har lite feber och hostar väldigt och Emilia vill ju så klart vara hemma med storebror
så idag fick hon vara det! :)



Det har varit en dag fylld med tv-spelande (nu är även jag insatt i Indiana Jones), legobyggande, uppställning av indianer och deras motståndare - som visst blev både pirater och robotar...och så lite allmänt mysande i tv-soffan så klart! :)

Jag har även hunnit med ett litet projekt som jag tänkt på länge, men det får jag visa en annan dag. Nu är jag lite sugen på att titta på film nämligen..."Black Swan".
Någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<