Helt färdig...

Ihopkurad i soffan, trött som sjutton men så otroligt glad och nöjd över att ha tagit
mig iväg till gymmet idag efter jobbet!

Aerobic Advanced stod på schemat och just det här måndagspasset tillhör ett av mina favoritpass. Det är bara så himla kul! Jätteduktig instruktör, bra musik och ett härligt gäng tjejer och killar som alla verkligen gillar att träna. Är man på lite halvkasst humör när man kommer dit så går man alltid ut därifrån med ett bredare leende på läpparna.

En riktig energiboost = bra start på veckan! :)

När jag kom hem möttes jag dock av en febrig liten kille, så imorgon blir det VAB...igen...:(
Och ännu en mysdag i soffan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<