Semestern är över...

Jaha, då var semestern över för den här gången.
Känns märkligt för jag tycker inte alls det känns som man varit ledig i fyra veckor!
Men, så är det ju alltid...

Är för övrigt väldigt nöjd med årets semester då den innehållit lagom av allt tror jag.
Men, när jag nu ser tillbaka på den så finns det så klart en höjdpunkt - nämligen LEGOLAND!
Vi hade så skoj de dagarna - ett minne för livet.

Sen kommer man alltid till de här sista dagarna på semestern...:(
Då jag alltid känner mig låg, arg och
irriterad och bara vill dra täcket över huvudet och sova.
Någon som känner igen sig?

Be aware of the bee today! She´s dangerous...:)



Vilken tur att man redan har något nytt att se fram emot.
Oktober...Teneriffa here we come...Woohoo! :)
´
♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<