Fjärde advent - snön faller!

Ett tunt litet vitt snötäcke har börjat bädda in vår trädgård här utanför.
Vi har tänt fjärde ljuset i adventsljusstaken, vi äter pepparkakor och årets julgran är precis inköpt och står nu här och sprider en härlig juldoft i väntan på att bli klädd.
Så mysigt!

♥ ♥ ♥

Hade vissa planer på att baka julgodis i helgen, men de planerna har jag fått lägga på hyllan för här i vårt hus härjar minsann den elaka maginfluensan. 

Det är "bara" Emilia som blivit sjuk än så länge och hon har varit dålig ända sen i torsdags så jag börjar fundera på om det är något annat? Brukar man verkligen vara dålig så här pass länge? Usch, vill bara att hon ska bli frisk nu. Tycker så synd om henne! :( 

Hon ligger och sover lite nu så jag ska gå och göra henne sällskap tror jag. Vi är så trötta allihop efter ytterligare en "vaken-natt", så en tupplur är nog precis vad man behöver.

Kanske orkar vi klä granen sen då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<