Vilken dag...

Lördag = slappardag!
Känns som jag inte kommit ur pyjamasen än, går fortfarande osminkad och med håret på ända!
Ibland är det rätt skönt att bara vara...All natural! ;)

Idag har det grejats för fullt här hemma. Oftast när jag är övertrött så brukar jag liksom fixa nya projekt, idag har varit en sån dag. Fick för mig att vi skulle flytta frysen till förrådet och istället fixa en ny sy-/pysselhörna där till mig. Och, så fick det bli! :)

Att göra om medför ju oftast en hel del, och istället för att ha rörigt i ett rum i källaren så har vi nu kaos i fyra! Vi målar tak i gillestugan (kvistlack färdigmålad nu, takfärg inhandlad idag), har inte fått ordning helt i mitt pysselrum, i lekrummet ser det ut som det varit ett mindre världskrig och förrådet ska vi inte prata om! Men, det får liksom ta den tid det tar. Tid och ork, det är där det brister. Synd att inte dygnet har mer än 24 timmar och att man kunde sätta i ett nytt duracellbatteri när det andra tar slut! ;)

Såg ni melodifestivalen förresten?
Tycker nog att Jenny Silver också skulle gått till final direkt, det var ju en sån där riktig schlagerdänga! Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<