Ärvda saker...

Idag har jag varit på skattjakt! ;)
Jag letade reda en låda i förrådet med saker som är ärvda och gick igenom.
Brukar göra det någon gång ibland och faktum är att det nästan alltid slutar med att jag tar fram något som jag inte velat ha framme tidigare. Känner ni igen er???

Idag hittade jag den här jättefina skålen, från min sambos farfar tror jag! ♥
Jag kallar den för "farmorsskål" för jag minns att det kunde finnas karameller i just sådana här skålar när man var liten! :)

Visst är den fin!
Och man behöver ju inte ha godis i dem.
Så här ser den ut hemma hos oss nu...


Skylten "Lycka" är en trälist som jag målat och tryckt bokstäver på...:)

Önskar er alla en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<