Bokfärgade Billy ut...vita Expedit in...

Det har varit en lång dag idag.
Speciellt eftersom jag hux flux fick för mig att våra gamla Billyhyllor definitivt skulle ut ur vardagsrummet! :) Så medan Oliver sprungit runt och lekt STAR WARS lekar med mig så har jag också kånkat bokhyllor.

här blev det till slut!



Visst är det ett snyggt fönster vi har! ;)

Längtar tills det fönstret är borta, längtar också tills vi ska tapetsera om här i vardagsrummet.
Det är ju inte världens modernaste tapet där direkt! Och det är inte så fint när man ser precis var de förra ägarna haft sina tavlor hängande tidigare (not. över hyllan på bilden).
Synd bara att det är stråtapet, det medför så himla mycket merjobb.

I vårt vardagsrum har vi också ett gammaldags stort brunt matbord med stolar och tillhörande vitrinskåp. Det vill vi också byta ut så småningom, känns inte alls som det passar in.
Vitrinskåpet skulle jag kunna tänka mig att byta ut mot ett sånt här skåp från IKEA.
Snyggt och stilrent.

Bild från: IKEA


Ja, så nu återstår bara att få ordning på allt som inte är upplockat i hyllan.
Typ en hel låda med böcker, cd-skivor m.m

Men, det får bli en annan dag.
Nu är det dags att krypa isäng snart så man orkar upp till jobbet imorgon bitti.
Måste nog kika runt lite i era bloggar först bara...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<