Fåtöljer?

God kväll på Er!
Med en något röd näsa och en rosslig röst så tog jag mig allt till jobbet idag med. Det blev en lång dag, det är mycket att göra så här i bokslutstider. Men, nu får man ju vara hemma och vila upp sig under morgondagen. Härligt! :)

Har börjat fundera lite smått på fåtöljer till vårt vardagsrum.
Skulle helst vilja kasta ut vår gamla Billyhylla och köpa något mindre hyllsystem och sedan ha ett par sköna fåtöljer där man kan slå sig ner och kanske läsa en bra bok eller ta sig ett glas vin/en whiskey och bara prata strunt. Det vore inte dumt alls.



De här fåtöljerna från Mio.se ser väldigt sköna ut tycker jag!

Och så hittade jag de här kuddarna som jag blev väldigt sugen på också...=)



Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<