Måndag...igen!

Har haft en stressig dag. Mycket att göra på jobbet och så var jag tvungen att sluta
redan vid 14 för att vi skulle på 5-årskontroll med Oliver. Usch, det besöket blev en riktig pärs! :(

Först var det vägning och mätning som gällde och det gick ju hur lätt som helst. Sen var det dags för synkoll. Båda ögonen - check - vänster - check - höger - totalvägran!
Då hade ♥ Oliver ♥ nämligen bestämt sig för att mer än så ville han inte göra idag och någon spruta var det minsann inte tal om att ta enligt honom.

Det hela slutade med att vi fick en ny tid för att kolla höger ögas syn! Sprutan, ja den fick han efter att han brottats och jag hållt fast honom i säkert 20-30 min. Då lugnade han ner sig så vi kunde ta den. Ont i hjärtat hade jag och jag tänkte bara, fy vilken tramatisk upplevelse för honom! Stackarn...:(

Ja, annars då?
Måndag, ny vecka...nya tag! :)

Lyssnar på just nu:
Avril Lavigne - Innocence




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<