Min dag!

Idag är det faktiskt min födelsedag!
Ett år äldre...ett år visare (?)... :)



Jag har haft en superhärlig dag!
Dagen började med skönsång och paketöppning i sängen.
Och vilka fina presenter jag fick! :)



Fick Adobe photoshop så nu kan jag laborera lite mer med korten framöver - det kliar i fingrarna redan nu! :) Jag fick också en helhelg i Stockholm i present av Olof.
Tågresa, hotell och biljetter så vi kan gå och se Sugar - I hetaste laget.
Woohoo! :)

Efter paketöppningen släpade jag mig upp ur sängen men Oliver sa åt mig att gå och lägga mig igen för att jag minsann skulle få frukost på sängen. Så gullig! ♥

Det som varit det bästa med dagen är också att jag fått vara barn på nytt eller ja, åtminstone lite lekledare eftersom Oliver har haft kalas här hemma...
Pga rätt många sjukdomsfall så var det till slut fem små kalassugna killar som dök upp. Men, det räckte gott och väl att ha sex killar och Emilia att se efter. Hur gör de där föräldrarna som har 10 barn egentligen???



Dukningen fick gå lite i grönt då det blev Ben 10-tema.
Dinosaurierna gjorde sig bra där i mitten! :)



Under två timmar hann de med mycket...
De åt korv m. bröd, lekte med lego, körde bilbana, lekte starwarslekar, åt glass i stora lass och så fiskades det förstås och på kroken nappade det både blöjor, skor och så förstås det bästa av allt...godispåsar! ;)

Det har varit en händelserik dag så nu tänker jag sjunka ner i soffan för att titta lite på "Solsidan"! :)
Ni missar väl inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<