Filar lite på designen...

Känner ni igen er?

Ja, ombyte förnöjer eller? :)
Har bytt header igen, till en lite mer somrig variant. Den här känns mer stilren så jag tror att jag kommer behålla den här ett tag. Sen är inte allt annat helt klockrent än här på bloggen, men man får ta det lite när man får lite tid över.

Men oj vad många varianter av header bloggen haft under tiden som den levt!
Det är sånt här jag pysslar med när jag inte kan sova om nätterna...;)

Här kommer iallafall ett litet smakprov...
Någon favorit?

 
 
 
 
 
 

Nä, nu väntar snart middagen här!
Lördagsmys...♥


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vad fint det blev, roligt att förnya det håller jag med om. Får se om jag får tid att göra om min egen design till hösten kanske.



Tack, ja det är inte var dag man hamnar på löpsedeln och inte trodde jag väl att jag skulle uppleva det alls, haha. Lite galen känsla när man skulle handla och fick se sig själv på tidningsomslaget! :-)



Kramar, trevlig kväll!!

2011-07-16 @ 20:53:39
URL: http://myhappydays.se
Postat av: pysseliten

FIN :=) jag kan ju inte ber dottern om hjälp .

kan inte sova just nu så kollar lite bloggar .

2011-07-20 @ 02:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<