Midsommarhelgen...



Så var ännu en helg förbi...

Midsommarafton tillbringades hos mina föräldrar, så skönt att bara ta det lite lugnt och bli ompysslad! ;) Vårt bidrag till dagen var att fixa tårta, så jag och barnen snodde ihop en jordgubbstårta och tog med. Jordgubbar, finns det något mer somrigt än så?
Mmmm....

Gårdagen var en riktigt tråkdag! Grått, regnigt och trist.
Ville bara att dagen skulle försvinna förbi fort, ibland känner man ju bara så.
Men, idag vaknade jag med betydligt mer energi och dessutom till en molnfri himmel!
Så, idag har mycket tid tillbringats ute. Jag tog mig an projektet - klippning av häck.
Vilken gav resultatet - en halvfärdig häck och en något bränd rygg.
Riktigt snyggt, linnebränna...;)

Passar på att önska Er alla en trevlig start på veckan.
Ny vecka - nya möjligheter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<