Mors dag

Dagen har börjat kalasbra.
Mina små kom med frukost på sängen och paket!
Och, jag ligger fortfarande kvar och bara myser lite...gött! :)
Har haft en stressig vecka, så det kan verkligen behövas en riktig slappardag.

♥ ♥ ♥

I veckan har vi bland annat varit på 2,5 års kontroll med Emilia.
Hon passerade galant! :)

Har varit på sommarfest med jobbet. Var på Äventyret utanför Linköping och där fick vi testa på att köra 4-hjuling och segway! Det var riktigt skoj! Man fick en riktig adrenalinkick av att köra 4-hjuling! Och segway, det var faktiskt mycket lättare än jag trodde! En riktigt häftig leksak...:)

I slutet av veckan blev Oliver sjuk i feber och en envis hosta som han
förmodligen kommer att få dras med ett tag. Vabbande, igen! :(

Idag väntar så klart morsdagsfirande, ska åka hem och fira min ♥ mamma ♥ lite.
Så, nu är det dags att ta tag i dagen...upp och hoppa!


GRATTIS PÅ MORS DAG ALLA MAMMOR!
Ni är guld värda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<