Julinspiration

Tjingeling!

Hoppas att ni alla mår bra...så här mitt i veckan.
Här är allt bara fint, lite trött men det gör absolut ingenting just nu.
Sitter och myser i soffan med mina små ♥ och kikar runt i alla era fina bloggar!

Vet ni, idag slog det mig att det faktisk bara är några veckor kvar till första advent.
Åh, vad mysigt det ska bli att få plocka fram adventsljusstakarna, dricka glögg och äta pepparkakor i massor!

Så, idag känner jag att jag bara måste bjuda på lite julinspiration! ;)


Äpple hänglyktor från Village, Stråla dekorationsbelysning från IKEA, Glöggmuggar Sagaform från Designonline, Handduk från HM, Plåtburk Stamp från Åhléns, Kudde med hjortmotiv från Ellos, Ljusstake från Rosett.se, Röda brödkorgar från HM, Pläd wolf från Hemtex, Ljuslykta från Åhléns, Julstrumpa från HM, Skäggtomtar från Ebbes butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<