Packad och klar! :)

Så där ja, nu kan man äntligen pusta ut!
Väskorna står packade och man är så redo som man kan bli för en veckas ledighet på varmare breddgrader. Imorgon bär det nämligen av till Teneriffa! Wiiihii...:)

Det ska bli så otroligt skönt att få lite sol på näsan och att bara få ta dagen som den kommer!
Barnen är SÅ förväntansfulla. Det är första gången vi åker på solsemester med dem och det är även första gången som de flyger. Frågan är bara hur jag ska hålla ihop för att inte göra dem nervösa? Hmm...

Förra gången jag flög satt jag och lipade som en gris när planet lyfte. DÖDSÅNGEST kallar man det visst och jodå, jag har det varje gång jag flyger. Inatt drömde jag att planet störtade så klart och idag är väl resfeber det minsta man kan säga att man har. Men, det ska nog gå bra det här. Kanske går det lättare nu när man har barnen att bekymra sig om eller vad tror ni?

Hoppas på att komma hem med lite ny energi och en drös med bilder som jag så klart kommer
att dela med mig av på bloggen framöver.

Ha en fin vecka här hemma allihopa...
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

hoppas ni haft det bra := skönt med lite värme igen och lite energi till vintern

2011-10-22 @ 08:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<