Lite bilder från gillestugan

God morgon!
Kom på att jag ju inte visat några bilder på hur det ser ut i vår gillestuga/biorum nu efter
att alla förändringar är gjorda! :)

Väggen, taket och den öppna spisen är nu färdigmålade.
Vi har också köpt en ny tv-bänk - två st Beståbänkar från IKEA som vi ställt bredvid varandra.
Det köpet är jag riktigt nöjd med för det passade verkligen perfekt in mellan de två stora kolosserna till högtalare...

Rummet är fortfarande inte färdigt rent inredningsmässigt. Vi funderar vidare på om vi ska ha ett par fåtöljer framför brasan, om vi ska ha en stor tv på väggen och sen en rullduk fäst i taket istället så man kan utnyttja rummet mer till vardags.

För att krypa ner här, tända en brasa under kyliga höst/vinterkvällar känns betydligt mycket mer lockande nu än tidigare...:)
♥ ♥ ♥

Minns ni hur det såg ut innan!?



Nu ska jag gå upp och äta en härlig lördagsfrukost med mina hjärtan!
Älskar att kunna sitta och ta det lite lugnt, dricka kaffe och bläddra i tidningen på helgen för det är någonting som man aldrig hinner med på vardagarna.

Sen är det en tur till stan som gäller...:)

Trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<