På väg hem till oss...

YES! Jag har fått tag i den - tapeten "MAIRO BLOMMA" i svart/vitt - som jag letat efter så länge! Inte hundra bestämt vart vi ska ha den än, men jag kunde helt enkelt inte motstå att beställa den när den nu fanns...ha...ha! Det kanske är det man kallar VILL-HA-BEGÄR! :)



Tapeten finns att köpa hos: http://www.frapp.se

Ska bli så kul att se hur det blir när den väl kommit upp.
Själva tapetseringen blir nog mitt jobb, så vi får väl se när jag kan få tid över till det?
Men, det är helt klart detta som får bli nästa projekt och jag ser verkligen fram emot det.

Nu väntar lite mys med småttingarna innan det är dags att försöka få dem i säng.
Tidigt eller sent? Vi får väl se, men än så länge leder definitivt barnen den kampen.

Trevlig kväll på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<